Agullent també suspén la festivitat de Sant Antoni

L’augment de caos positius de covid-19 en les últimes setmanes, i després de l’actualització de dades on la Vall d’Albaida suma més de 2300 casos actius de coronavirus, cada vegada son més els pobles que anuncien la suspensió de les seues festes de Sant Antoni.

Agullent va anunciar ahir després d’una reunió amb els festers de Sant Antoni i l’Ajuntament, suspendre les activitats de la seua festivitat, to i que es manté la missa i la benedicció dels animals a l’esglèsia parroquial Sant Bartomeu el pròxim diumenge 16 de Gener.

Esta mateixa setmana Aielo de Malferit també va anunciar la suspensió de la festa de Sant Antoni 2022 per la siutació epideomològica a causa de la Covid-19.

- Advertisement -

Últimes notícies

Un home de 35 anys detingut a Ontinyent després d’intentar fugir d’un control i xocar amb un vehicle policial

La Policia Nacional ha detingut a Ontinyent un home de 35 anys després d’una persecució policial iniciada quan el...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -