16/12/2025 - 15:38
Més

    Fil i Grapa viatja fins a Alcoi

    El Mercat d’autoedició anima als autoeditors a acudir al Panical El Mercat d’autoedició Fil i Grapa es celebrarà a Alcoi el pròxim 30 de maig. Després del seu naixement a Ontinyent el passat any, Fil i Grapa viatja fins a la capital de l’Alcoià per a tornar a mostrar publicacions independents, allunyades de la fabricació industrial que caracteritza a la resta. El Ateneu cultural El Panical acollirà aquesta segona edició en la qual tindrà cabuda qualsevol persona que autoedite el seu treball, ja siga il·lustrat, musical o literari, així com les seues combinacions.

    Durant la celebració del mercat, que tindrà lloc entre les 17:00 h i les 00.00 h al carrer Forn del Vidre, 4  ( Solar del Partidor ) es realitzaran diferents activitats a les 20.00h l’actuació del grup alcoià Júlia. I a partir de les 22.00h el concert King Kong Boy i seguidament Derrumbe, els qui presentaran nou disc. L’Ateneu organitzarà sopar i servei de barra a més de música que ens ambinetarà el dia.

    Des de l’organització de Fil i Grapa, animen als autoeditors a participar amb els seus treballs en aquesta segona edició. Podeu enviar les vostres dades i imatges per a la inscripció a la adreça electrònica filigrapa@gmail.com.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    AEMET activa l’avís roig per pluges que poden afectar la Vall d’Albaida

    L’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) ha activat un avís de nivell roig per pluges intenses que, tot i estar...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies