Rebeca Torró substituirà a Rodríguez a l’alcaldia mentre Rodríguez prepara la seua defensa

Aquesta vesprada, l’ajuntament d’Ontinyent ha emés un comunicat on explica que Jorge Rodríguez ha delegat l’Alcaldia d’Ontinyent en la primera tinent d’alcalde, Rebeca Torró, durant el temps necessari per a preparar la seua defensa. Torró assumirà l’alcaldia d’Ontinyent i substituirà a Jorge Rodríguez com a diputada provincial pel partit judicial d’Ontinyent, deixant el seu lloc com a directora general en la Conselleria d’Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori.

Aquest comunicat s’ha produït després de que al voltant de les 12:30h, Jorge Rodríguez realitzara una roda de premsa a la Diputació de València per anunciar la seua dimissió com a president provincial de l’entitat.

- Advertisement -

Últimes notícies

Nacho Pastor guanya el cross de Benicarló en categoria màster

Nacho Pastor guanya el cross de Benicarló i el CAVA Ontinyent aconsegueix quatre podis finals al Circuit de Carreres de la Vall d'Albaida.
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -