Prop de 30 estudiants alemanys visiten l’Ajuntament d’Ontinyent

Un total de 26 alumnes i professors europeus d’intercanvi visitaven aquest divendres l’Ajuntament d’Ontinyent. Els i les alumnes, arribats a la ciutat de la mà del col·legi La Concepción, procedents del municipi alemany de Grosskrotzenburg.

L’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, i el regidor d’Educació, Óscar Borrell, rebien en l’Ajuntament als i les participants. L’alcalde s’adreçava als i les assistents per donar-los la benvinguda, tot posant de relleu la importància d’aquests intercanvis per enriquir el seu procès d’educació. Els i les alumnes, qui tenien l’oportunitat de fer preguntes a l’alcalde, rebien obsequis relacionats amb Ontinyent.

- Advertisement -

Últimes notícies

La VII Escola Feminista d’Ontinyent abordarà la grassofòbia i la pressió estètica

La VII Escola Feminista d'Ontinyent tractarà grassofòbia, pressió estètica, TCA i diversitat corporal del 16 d'octubre al 6 de novembre.
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -