L’Ajuntament d’Albaida signa un conveni de col•laboració amb l’Associació de Jubilats i Pensionistes

L’Alcalde d’Albaida, Josep Antoni Albert i la Regidora de Benestar Social, Eva María Tormo es reuniren esta setmana amb la Junta de l´Associació de Jubilats i Pensionistes del municipi, per a signar un conveni de col·laboració en ordre a la utilització de les conveni jubilats albaidadependències municipals situades a l´edifici del llar dels jubilats.

L´acord signat autoritza l’ús de les instal·lacions de la primera planta i un despatx situat a la planta baixa, així com les zones comuns d’accés de la planta baixa del Llar dels Jubilats.

A més, l´Ajuntament d’Albaida ha dut a terme les accions pertinents per tal d’adequar el Bar-Cafeteria a la legislació actual, i legalitzar la instal·lació. Històricament havia estat la pròpia Associació la responsable de la gestió dels serveis del Bar-Cafeteria, que esta situat a la planta baixa de les esmentades instal·lacions. Així, a través d´aquest conveni s´ha iniciat el procediment administratiu, en pública concurrència, per a dur a terme la selecció del contractista i l´adjudicació del contracte d’explotació de l’esmentat bar-cafeteria.

- Advertisement -

Últimes notícies

Un operari cau en les obres de la piscina municipal d’Ontinyent i resulta ferit

Un home de 31 anys ha resultat ferit este divendres de vesprada després de patir una caiguda mentre treballava...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -