16/12/2025 - 15:31
Més

    Els universitaris rependràn les clases presèncials a partir de l’1 de març

    Els universitaris reprendrà les classes presencials el pròxim 1 de març, segons ha confirmat la consellera d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, Carolina Pascual, i les rectores i rectors de les universitats públiques valencianes, en un acord que s’ha realitzat avui dijous.

    Després d’una trobada realitzada per videoconferència, al qual també han assistit la Secretària Autonòmica d’Universitats i Recerca, Carmen Bevià, i la directora general d’Universitats, Pilar Ezpeleta, han acordat prendre aquesta decisió davant l’actual evolució de la situació sanitària en la Comunitat Valenciana.

    Carolina Pascual ha indicat que la Conselleria i les universitats “sempre hem anat adoptant les decisions des del punt de vista de la coherència social i en aquest cas tornem a fer-lo d’aquesta manera”.

    Concretament, l’acord conjunt emés preveu “reprendre, a partir del dilluns 1 de març, el model de docència híbrida que cada universitat tinguera previst i aprovat per a la docència del segon quadrimestre del curs 2020-2021″.

    Cal recordar, que el passat mes de gener, la conselleria va anunciar que les classes passarien a ser telemàtiques en la mesura del possible, degut al alt increment de casos positius que es registraven durant les darreres setmanes.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    AEMET activa l’avís roig per pluges que poden afectar la Vall d’Albaida

    L’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) ha activat un avís de nivell roig per pluges intenses que, tot i estar...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies