La Regidoria d’Obres de l’Ajuntament d’Ontinyent ha habilitat una sèrie de nous embornals al Cementiri Municipal per evitar les inundacions que es produïen en determinades zones de les instal·lacions en èpoques de pluja.
El regidor de l’àrea, Manuel Cuesta, explicava que es tracta dels últims patis del Camp Sant on a més el ferm era de terra, el que provocava que després de les inundacions, s’haguera de patir durant molts dies la presència persistent de fang, “cosa que també anem a evitar en haver aprofitat l’actuació per posar grava a estos llocs”, assenyalava. La col·locació de grava permetrà a més a més que els dies de forts vents s’alce pols, com venia succeint fins ara.
Estes actuacions s’afegeixen a altres realitzades des de tots dos departaments tant de cara al dia de Tots Sants com a Setmana Santa, avançant-se per part de Manuel Cuesta que “quan ens vam fer càrrec de la coordinació dels Serveis Municipals vam assumir el compromís de mantenir en les millors condicions possibles del Cementiri, i anem a seguir en esta línia millorant les deficiències que puguen haver i duent a terme les millores que estiga a la nostra mà realitzar”, afegia el regidor.