Home General La monologuista Maria Juan actuarà aquest dimecres a l’auditori municipal d’Agullent

La monologuista Maria Juan actuarà aquest dimecres a l’auditori municipal d’Agullent

0
La monologuista Maria Juan actuarà aquest dimecres a l’auditori municipal d’Agullent

La programació dels “Dimecres a la Fresca” d’Agullent  es tancarà aquest dimecres 29 de juliol amb l’actuació de la monologuista  ontinyentina “Maria Juan”, que aquesta temporada ha estat col·laboradora del programa “En el Aire” d’Andreu Buenafuente. L’actuació tindrà lloc a les 22:30h a l’auditori municipal d’Agullent i l’entrada a l’espectacle és lliure. Somriures garantits en l’actuació d’aquesta humorista que actualment compagina els seus espectacles de teatre amb la gira de Las noches del Club de la Comedia

Des de l’Ajuntament d’Agullent s’anima als assistents a l’actuació, a abans d’acudir-hi, prendre la fresca i el sopar a alguna de les terrasses dels 5 bars d’Agullent, que estaran oberts especialment aquest dimecres 29 de juliol i que són, bar la Plaça, bar el Conde, restaurant Molí Fariner, bar-restaurant Font Jordana i bar la Colla.

Des de les regidories de Turisme, Cultura i Festes s’han  promogut per segon any consecutiu els  “Dimecres a la fresca”, una programació d’activitats que s’aglutinen els dimecres del mes de juliol, i que aquest 2015 han inclòs una sessió d’Aquagym, un tast de Cerveses, un taller de Torxes amb Esportins, i que es tanca aquest dimecres 29 de juliol amb l’actuació de Maria Juan.

Nit monòleg amb Maria Juan dimecres 29 de juliol a Agullent