02/01/2026 - 18:33
Més

    Agullent anuncia la suspensió de les festes de Moros i Cristians d’aquest any 2021

    La junta de Festes de Moros i Cristians d’Agullent ha anunciat aquesta vesprada formalment la suspensió de les festes d’aquest any 2021, així com els actes de Sant Vicent que s’inclouen en elles, a causa de l’evolució de la pandèmia la qual ens trobem immersos provocada per la Covid-19.

    La celebració de les festes de Moros i Cristians previstes per aquest any, passaran a realitzar-se el pròxim any 2022, amb les mateixes festeres i festers que haurien de ser aquest any 2021.

    Al comunicat assenyalen el motiu de la decisió, al qual prioritzen la salut de totes i tots els participants en les festes, i agraïxen la gran predisposició de les filaes, especialment als càrrecs per donar suport de forma unànime a la decisió.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    00:52:44

    El Rei Gaspar parla des del Kazakhstan i confirma l’arribada imminent dels Reis a Ontinyent

    La il·lusió continua creixent a les ones de Ràdio Ontinyent i TV Digital Ontinyent. En el sèptim programa de...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies