29/05/2023 - 13:22
Més
    IniciSocietatUna concentració a Ontinyent mostra el suport cap a la dona violada...

    Una concentració a Ontinyent mostra el suport cap a la dona violada el passat cap de setmana

    Aquesta vesprada s’ha celebrat una concentració a Ontinyent per mostrar el rebuig cap a una agressió sexual que va patir una dona de 32 anys la passada nit de dissabte a Ontinyent.

    La convocatòria que ha convocat la plataforma feminista d’Ontinyent, ha volgut mostrar el suport cap a la turista que va passar uns dies a Ontinyent, i que va ser agredida quan tornava a casa a la matinada.

    A hores d’ara la Policia Nacional manté oberta una investigació, i es troba revisant les imatges de les càmeres de seguretat. Fins ara, s’ha detingut a un jove de 18 anys que ha sigut ficat en llibertat.

    Redacció TVDO
    Redacció TVDOhttp://www.tvdigitalontinyent.com
    Actius des de finals de 2009 treballem per fer arribar la informació d'actualitat d'Ontinyent i la Vall d'Albaida. Som uns dels mitjans més complets i més actius de la Vall. Sumat a seguir-nos a les xarxes socials. Periodic d'Ontinyent i la Vall d'Albaida Digital
    El més llegit