14/12/2025 - 3:15
Més

    El passeig de la Font Jordana acull aquest diumenge un mercat d’alimentació i artesania

    El passeig de la Font Jordana d’Agullent acollirà aquest diumenge 19 d’octubre a partir de les 10:30h del matí, un mercat d’alimentació ecològica i d’artesania. El mercat acollirà, entre d’altres, parades de sabó fet a mà, pa cuit en forn de llenya, productes per al camp, cervesa artesana i ecològica, nines de feltre fetes amb llana, oli, fruita, verdures i adobats.

    El mercat inclou en la seua programació diverses activitats familiars i per a xiquets, com una història narrada per Mª José Payá, i també el “Rondaballs” un espectacle per a ballar i escoltar de la contacontes Almudena Francés. En el marc del mercat també tindrà lloc un intercanvi de llavors tradicionals promogut pel col·lectiu Llavors d’Ací.

    I mentre avance el matí, a la mateixa Font Jordana es cuinarà a foc de llenya una paella amb ingredients ecològics. El preu del tiquet per a poder participar a aquest menjar popular és de 6€ i es pot reservar a la web www.agullent.net o la Casa de la Cultura d’Agullent (96 290 74 72

    Totes les activitats estan emmarcades en la II Fira de la Biodiversitat Cultivada que tindrà lloc a Agullent el 17, 18 i 19 d’octubre.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    AEMET activa l’avís roig per pluges que poden afectar la Vall d’Albaida

    L’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) ha activat un avís de nivell roig per pluges intenses que, tot i estar...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies