29/05/2023 - 0:58
Més
    IniciPolíticaEl socialisme de la Vall d’Albaida demostra la fortalesa de la seua...

    El socialisme de la Vall d’Albaida demostra la fortalesa de la seua implantació comarcal de la mà del president Ximo Puig

    “La Vall d’Albaida ha deixat d’estar lluny de València a l’hora de rebre les inversions necessàries per al seu desenvolupament i la millora del dia a dia del seu veïnat”. Així es va manifestar la consellera de Política Territorial, Obres públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, durant l’acte de presentació de les candidatures a les eleccions locals del 28 de maig.

    El president de la Generalitat, Ximo Puig, va aprofundir en l’argument de Torró a l’afirmar que “la realitat del nou hospital remarca que nosaltres parlem amb els fets i la continuïtat socialista al front del govern valencià és l’única garantia per a assegurar el desdoblament de la CV-60”. La cita, celebrada aquest dilluns, 15 de maig, va comptar també amb la presència de la consellera de Justícia, Interior i Administració pública, Gabriela Bravlo, així com d’una nodrida representació del teixit empresarial i social de la comarca fins completar l’aforament de l’aparcament de l’hotel Kazar d’Ontinyent.

    Al seu torn, l’alcaldable socialista en Ontinyent, José Antonio Martínez, va refermar “la il·lusió i la força d’un projecte renovat per tornar la ciutat a les més altres quotes de benestar i a la màxima col·laboració amb totes les administració per aconseguir-ho”. De fet, el president Puig va remarcar que “la Generalitat no ha oblidat les necessitats d’Ontinyent durant tota la legislatura perquè governem per a totes les persones, per damunt dels personalismes”.

    La presentació va reunir els huit candidats socialistes que opten a la reelecció el pròxim 28 de maig com són Juanra Espí (Aielo de Malferit), Fede Vidal (Alfarrasí), Diego Ibáñez (Bèlgida), Càtia Lopes (Benissuera), Xavi Molina (Bocairent), Xaro Boscà (Llutxent), Vicent Gomar (la Pobla del Duc) i M. Dolores Ortolà (Sempere). Igualment, a la cita van acudir els actuals alcaldes d’Atzeneta d’Albaida, Benigànim i Castelló de Rugat (José H. Descals, Amparo Canals i Antonio Esquinas) i els seus successors al front de la papereta del PSPV-PSOE (Carmelina Pla, José Miguel Cháfer i Vicenta Boscà, respectivament).

    Així mateix, l’acte va congregar els aspirants en Agullent (Lourdes Cardona), Albaida (Josep Penadés), Bellús (Marga Tolsà), Benicolet (José M. Beneyto), Carrícola (Susana Cháfer), Fontanars dels Alforins (Anaí Monserrat), Guadasséquies (Felipe Torrent), Montaverner (Ester Sanfélix), l’Olleria (Eva María Vela), Ontinyent (José Antonio Martínez), Ràfol de Salem (Eva Marce) i Salem (Pilar Lloret). En definitiva, “l’ampla implantació comarcal del PSPV-PSOE demostra que som la força que més s’assembla al conjunt de la Vall d’Albaida”, segons el secretari comarcal dels socialistes, Fede Vidal.

    Redacció TVDO
    Redacció TVDOhttp://www.tvdigitalontinyent.com
    Actius des de finals de 2009 treballem per fer arribar la informació d'actualitat d'Ontinyent i la Vall d'Albaida. Som uns dels mitjans més complets i més actius de la Vall. Sumat a seguir-nos a les xarxes socials. Periodic d'Ontinyent i la Vall d'Albaida Digital

    FER UN COMENTARI

    Introduïu el vostre comentari.
    Introduïu el vostre nom aquí

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

    El més llegit