Un home resulta ferit de gravetat amb cremades en una torre d’alta tensió

Un home de 48 anys va resultar ferit de gravetat ahir dimecres en patir diverses cremades en pujar-se en una torre d’alta tensió del terme municipal d’Ontinyent.

Els fets s’han registrat en la zona coneguda com la Casa de San José, entre les localitats d’Ontinyent i Fontanars, per causes que de moment es desconeixen, segons s’ha informat des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Fins al lloc del succés s’ha desplaçat una ambulància del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que ha traslladat a l’home, ferit greu, fins a l’Hospital Universitari La Fe de València.

- Advertisement -

Últimes notícies

Beniatjar multiplica la seua població per un dia amb 500 corredors en la VII Benicatrail

Beniatjar té poc més de dos centenars d'habitants, però este diumenge va rebre 500 corredors. La VII Benicatrail va...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -