27/04/2025 - 14:44
Més

    La IV cursa solidària de Bufali homenatja a David Cañete

    Aquest dissabte, Bufali celebra la 4a cursa solidària i 3° marxa solidària en benefici de l’associació contra el càncer, i que enguany s’ha volgut homenatjar a David Cañete, guanyador de l’última edició.

    La cursa donarà inici a les 18h d’aquest dissabte, i recorrerà una distància de 8’4 quilòmetres. La marxa s’iniciarà 15 minuts desprès de l’eixida de la cursa, i recorrerà una distància de 4km. Les inscripcions continuen obertes fins dijous al es 23:59h amb un cost simbòlic de 5€, que seran destinats a la Junta Local Contra el Càncer, a les que s’han sumat empreses locals i del voltant, a més de l’ajuntament del Palomar i la pròpia població.

    La regidora d’esports Maite Mollà recordava que “la cursa va començar fa ara 4 anys per ajudar l’associació contra el càncer, ja que és una malaltia que ens afecta a tots, directa i indirectament” a més a més agraïa la col·laboració de tot el poble.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    Aprendre jugant: èxit d’inscripció a les Escoles de Pasqua del CEIP Bonavista i la Piscina Coberta

    Prop de 200 xiquets i xiquetes participen en les Escoles de Pasqua d’Ontinyent Prop de 200 xiquets i xiquetes han...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies