Óscar Martínez, jugador del equip juvenitl B de la FEBO d’Ontinyent, ha mort aquest matí, durant el partit de futbol que jugava el seu equip front al Villanova de Castelló.
Segons han informat diverses fonts, al minut 20, el jugador ha caigut al terra, on el personal sanitari l’ha intentat reanimar emntres arrivava l’ambulància, i que finalment no ha sigut possible reanimar-lo. Óscar, natural d’Aielo, tenia 17 anys, i comptava amb gran talent i projecció futbolística.
Aquesta vesprada hi havia que disputar un partit entre el juvenil A de l’Ontinyent front els Salesians, on ha quedat suspés. Jugadors del partit de Segona B entre l’equip senior i el Lleida Esportiu han lluït braçalets negres en senyal de dol.