El Regidor de Joventut, Esports i Educació de l’Ajuntament d’Ontinyent, Pepe Pla, presentava aquest matí la que serà la VII edició del curs de monitor de temps lliure infantil i juvenil que tindrà lloc entre gener i maig a la ciutat, i que comptarà amb la col.laboració del Consell Local de la Joventut d’Ontinyent. A l’acte acudien junt a Pla representants de l’Escola Animadors Juvenils Ensenya de Fusta (EAJEF), que impartirà el curs, concretament els formadors Rafa Sanchis i Sara Vidal.
Segons apuntava Pepe Pla, “es tracta d’una aposta més de la Regidoria de Joventut pels nostres joves, amb un curs important i que recomanem, perquè ofereix eixides laborals”, ja que està homologat i acreditat a tot l’Estat, i capacita els alumnes per desenvolupar activitats educatives en el temps lliure i de vacances amb xiquets i joves.
Rafa Sanchis, per la seua part, recordava que aquest curs suposa “el primer escaló per a poder ser tècnic especialitzat en temps lliure”, i enumerava entre les possibilitats el treball desenvolupant activitats socioeducatives en el temps lliure, en centres de vacances, escoles d’estiu, campaments, menjadors escolars o granges escola. Els interessats en ampliar la informació o matricular-se podran fer-ho del 12 de novembre al 16 de desembre al Consell Local de la Joventut d’Ontinyent (C/Jaume I El Conqueridor, 13).