L’Ajuntament d’Agullent, a través del Pla Edificant de la Conselleria d’Educació, durà a terme millores valorades en més de 89.000 € al Col·legi Públic d’Educació Infantil i Primària Sant Vicent Ferrer. El projecte inclou una renovació del paviment i parets de les aules d’infantil, així com una intervenció de millora en el pati d’aquest mòdul. A més el pla Edificant permetrà actuar en les parets de tot el centre, exteriors i interiors, per tal d’eliminar esquerdes i renovar la pintura.
Des de l’alcaldia de l’Ajuntament d’Agullent s’ha explicat que el proper dilluns el Plenari de l’Ajuntament acceptarà formalment la delegació de competències efectuada per la Conselleria d’Educació i començarà el procediment d’adjudicació de les obres, les quals està previst que s’executen durant el període de vacances escolars d’estiu, per no alterar el ritme habitual de l’escola.
Així, d’una banda, el projecte inclou actuar en les parets de tots els edificis del CEIP Sant Vicent Ferrer, és a dir, gimnàs, mòdul de primària i mòdul d’infantil. En tots ells, tant exterior com interiorment, es repararan les esquerdes i escrostonaments existents i es repintaran les parets de tota l’escola. És a dir, es repintarà de manera integral tot el centre escolar.
A banda, i ja específicament a l’edifici d’infantil, es renovarà el paviment de totes les aules, ja que es troba envellit i en molt mal estat. I al pati d’aquest mòdul també es realitzaran diverses actuacions que tindran com a l’objectiu crear superfícies de paviment tou. El projecte també inclou en la zona exterior algunes actuacions complementàries, com la substitució de part dels sistemes de recollida de pluvials o el reajustament de les portes exteriors.