10/04/2025 - 14:46
Més

    Comença la instal·lació de l’aulari temporal del CEIP Elías Tormo d’Albaida

    Els treballs per a instal·lar l’aulari provisional del CEIP Elías Tormo d’Albaida van a bon ritme. Es tracta d’una acció inclosa dins del Pla Edificant de la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana. Es preveu un temps d’execució de dos mesos i per tant podria estar en funcionament per a la tornada de l’alumnat a l’activitat docent presencial al setembre.

    Per al primer edil d’Albaida, Josep Albert, ens trobem “en la fase palpable de tot el treball que ha fet l’Ajuntament, la direcció del centre i l’AMPA, així com en general la societat albaidina, per tindre unes instal·lacions dignes per als nostres xiquets i xiquetes” i és que “han estat molts esforços i lluita per arribar fins ací, ara ja hem passat de les paraules als fets i esperem que així continue fins a tindre acabat tot el projecte en temps i forma”. El regidor d’Educació, Alejandro Quilis, ha manifestat que “per a mi és un moment molt emotiu, vaig estudiar en l’Elías Tormo, i veure com per fi el centre encara el futur amb una reforma integral m’ompli d’il·lusió i responsabilitat, ja que segueixen els reptes per continuar garantint la millor educació pública per a tot l’alumnat” així com “hem de seguir reivindicant les possibles millores per a la resta de centres educatius d’Albaida, on ja s’han fet treballs i es seguiran fent”.

    Fa unes setmanes van acabar les obres de la solera i canalitzacions en el patí de l’escola. Aquestes van ser sufragades amb fons municipals i van tindre un cost de 59.513,38 €. L’empresa adjudicatària ha estat Econsost-Konstruo S.L qui va guanyar la licitació entre un total de 26 mercantils presentades.

    Pel que correspon a la instal·lació de l’aulari temporal, es van presentar 4 empreses i l’encarregada de portar a terme la feina és Alquileres Barceló Sáez S.L per un import d’adjudicació de 470.502,18 €, dels que es fa càrrec la Conselleria d’Educació.

    Les aules s’estan muntant en el mateix pati de l’Elías Tormo i serà el seu alumnat qui les utilitze per primera vegada, ja que són noves. Compten amb millores respecte a infraestructures similars que s’estaven fent servir fins ara al comptar per exemple amb doble sostre, que evitarà possibles filtracions d’aigua i ajudarà a una climatització més eficient, junt amb els sistemes de fred i calor, així com la millora dels materials d’aïllament.

    A més, aquest dilluns es va aprofitar per a visitar els parcs que serviran de patis mentre duren les obres de rehabilitació del col·legi. Allí es faran adequacions dels espais per a poder fer-los servir amb seguretat i atenent a tots els usos que requerirà l’activitat docent i d’oci de l’escola.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    La Diputació envia als municipis postals amb textos d’autors valencians sobre la Pasqua

    La Diputació de València promou l’ús del valencià per Setmana Santa amb una col·lecció de postals literàries La Diputació de...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -