13/12/2025 - 19:40
Més

    Albaida aconsegueix entrar al programa de “la Dipu et Beca”

    Gràcies a les gestions fetes per l’Equip de Govern de l’Ajuntament d’Albaida davant l’Excma. Diputació de València s’ha pogut reconduir la situació i s’han solventat les dificultats econòmiques per a poder accedir al programa de “la Dipu et Beca”. En paraules de Josep Antoni Albert “finalment els estudiants d’Albaida podran realitzar pràctiques formatives amb nosaltres sense perjudici econòmic per a l’Ajuntament”.

    Amb l’ajuda de la Diputació de València l’Ajuntament d’Albaida oferirà 12 places de pràctiques dins del programa de “la Dipu et Beca”. Hi haurà 2 places en el departament de Cultura, una recolzant les activitats culturals i l’altra amb la Biblioteca i l’Arxiu Municipals. Hi haurà 3 places en el departament d’Educació. 1 plaça en el departament de Promoció Econòmica. 1 altra plaça en el d’Acció Social. 1 més en Intervenció. Hi haurà 2 en el departament de Secretaria, 1 en el d’Urbanisme i Medi Ambient i 1 al Gabinet d’Alcaldia.

    “Com és ben sabut per totes i tots, la situació econòmica de l’Ajuntament d’Albaida és molt crítica. La col·laboració entre institucions és bàsica en aquests moments per a nosaltres i ens alegrem de poder gaudir d’un servei que beneficia als estudiants d’Albaida gràcies al recolzament de la Diputació” conclouen des de l’Equip de Govern de l’Ajuntament d’Albaida.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El PSOE d’Ontinyent exigeix un pla de neteja intensiva per Nadal davant la brutícia als carrers

    El grup municipal del PSOE d’Ontinyent ha denunciat públicament el mal estat de neteja de la ciutat i ha...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies