26/02/2026 - 10:43
Més

    Incertesa en la Societat de Festers després de la dimissió del 80% de la junta

    Aquesta vesprada, s’ha presentat la dimissió de quasi la totalitat de la Junta de Festers, presidit per Michel Aliaga. El registre d’Entrada de la Societat, ha recollit una carta de dimissió dels càrrecs vicepresident, secretari, asesor musical, director del museu, el cronista de festes i dos vocals.

    En aquesta setmana prèvia al poc mes de 4 dies de la celebració del primer concert del mig any, i quasi 10 dies del Mig Any Fester, la Societat de Festers es “tambaleja” ja que l’actual president no podria exercir al no tindrer als membres necessaris que exigeixen els estatuts.

    Aquesta dimissió s’ha fet efectiva després de que aquest dilluns, la responsable de premsa, Pilar Coll, presentara la seua dimissió al·legant una “impossibilitat de treballar amb el president, per la seua forma de fer les cosses” i la “dificultat de trobar consens de com portar el departament de premsa”.

    Dins d’aquesta situació, es poden optar a fer diverses opcions. La primera sería presentar una moció de confiança a la Societat, tornar a escollir els membres de la nova junta, o bé tornar a fer eleccions dins de la Societat de Festers. Cal assenyalar que Michel Aliaga va ser l’unic candidat en presentar-se el passat mes de Novembre de 2014.

    Michel Aliaga, nou president de Festers d’Ontinyent

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    Els socialistes d’Ontinyent presenten una moció per impulsar el I Pla LGTBIQ+ amb Vall Diversa

    El Grup Municipal Socialista d’Ontinyent ha presentat una moció al ple de l’Ajuntament per a la creació del primer...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies