16/02/2025 - 14:09
Més

    L’Aljorf viu les seues festes gràcies a l’ajuda dels veïns

    L’Aljorf celebra, com cada any, les festes patronals en honor a Sant Domènech on els actes religiosos i tradicionals fan que els habitants gaudisquen entre els carrers del que va ser un poble com ha sigut l’Aljorf. Enguany, no hi ha hagut persones al càrrec de l’organització de les festes, i en aquest temps que corren, és difícil tirar endavant un mínim d’actes per a celebrar.

    No obstant, apropant-se a les dates senyalades, veïnes i veïns de l’Aljorf, assabentats per la manca de festers, decidiren realitzar una col·lecta de diners i poder fer algun que altre acte per què tots pogueren gaudir de la festa.

    Així doncs, les festes de l’Aljorf seran aquest primer cap de setmana d’agost, dissabte 4 i diumenge 5, amb actes esportius, educatius, lúdics i religiosos, a més d’organitzar-se sopars de baix-braç.

    Des de la Regidoria de Festes, Càndid Penalba agraix “la participació dels veïns que han dut endavant una sèrie d’actes” amb l’única intenció “de no perdre la festa que forma part de la identitat d’un poble”. A més, afegix que “l’ajuntament sempre estarà al costat de les veïnes i veïns per fer possible les festes dels seus barris amb tot allò que necessiten” sempre que no generen cap despesa al consistori albaidí.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El Circuit de Curses Populars de la Vall d’Albaida 2025 inclou proves per a totes les edats

    La competició inclou 23 curses per a adults i 18 per a categories infantils, amb inclusió per a persones...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -