08/02/2025 - 21:18
Més

    Cultura de la Generalitat projecta en Bocairent ‘Imatges rescatades: records vius de Bocairent’

    Cultura de la Generalitat ha programat la projecció d’un recull d’imatges d’arxiu que guarda en la Filmoteca de l’Institut Valencià de Cultura amb el nom ‘Imatges rescatades: records vius de Bocairent’, un viatge al passat de la capital cultural valenciana, que recupera paisatges desapareguts i construccions que ja no existeixen, celebracions familiars i usos i costums de diverses èpoques.

    El recull audiovisual s’ha realitzat gràcies a les donacions de videoaficionats que han aportat les seues filmacions domèstiques al fons documental de la Filmoteca Valenciana. Amb el material s’ha conformat una pel·lícula muda, en blanc i negre, de 57 minuts de duració, que comptarà amb l’acompanyament musical en directe del pianista Arcadi Valiente.

    Les imatges recorren la memòria audiovisual de Bocairent i altres municipis de l’entorn, com ara Agres, Banyeres de Mariola i Alcoi, entre els anys 1920 i 1970. La projecció d’aquest material fílmic d’arxiu està programada el 16 d’octubre al Teatre Avenida de Bocairent a les 19.30 hores.

    Aquesta activitat forma part de la programació cultural que la Conselleria està realitzant en Bocairent amb motiu del reconeixement de la població de la Vall d’Albaida com a capital cultural valenciana 2021

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    Els Moros Berberiscos celebren el seu centenari amb una exposició al Palau dels Barons de Santa Bàrbara

    El Palau dels Barons de Santa Bàrbara d’Ontinyent acull, del 14 de febrer a l’1 de març, l’exposició fotogràfica...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -