30/08/2025 - 19:14
Més

    Els Juniors de Sant Josep començen les falles del 2013

    El pati de la parròquia de Sant Josep albergarà el pròxim dissabte 16 de febrer a les 17:30 hores la presentació de fallers del 2013. Amb aquest acte, els júniors de Sant Josep comencen les festes falleres d’enguany.

    juniors-sant-josep-ontinyentEs presentarà al poble d’Ontinyent els 42 fallers que representaran a tots els equips del centre Júnior. Els fallers majors Andreu Gandia de l’equip Sanguangos i Gabriela Soler de l’equip Curuba imposaran a la resta de fallers les bandes i faixins que lluiran durant les setmanes que duraran les activitats preparades pels educadors i xiquets.

    A continuació el públic assistent podrà escoltar el pregoner Manolo Requena Collado amb qui es donarà per conclosa esta primera activitat de les falles del 2013.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    “La Gran” al Museu del Tèxtil obri portes amb música, tallers i ludoteca a Ontinyent

    “La Gran” arranca al Museu del Tèxtil amb música, tallers, ludoteca i mercat d’artesania Ontinyent ha...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies