21/05/2025 - 10:16
Més

    Inauguració de la ludoteca d’estiu en la Font Jordana d’Agullent

    Hui dimarts dia 3 de juliol arranca a Agullent una nova edició de la ludoteca d’estiu, que compta com a marc de fons amb el parc de la Font Jordana.  Una iniciativa que té com a objectiu oferir una alternativa d’oci per a les vesprades d’estiu, tant per a xiquets com per a adults.

    Durant tot el mes de juliol i fins a finals d’agost, el parc de la Font Jordana acollirà de dilluns a divendres i de 19 a 21:30 hores, esta ludoteca a l’aire lliure. L’oferta inclourà des de jocs clàssics com el parxís, els escacs o el dominó, a altres jocs de taula més actuals, això sí, sempre que combinen la vessant lúdica i educativa. Per a poder gaudir del serveis de jocs i lectura de la ludoteca, prèviament caldrà fer-se un carnet de soci.

    Per a celebrar la inauguració d’esta cinquena edició de la ludoteca d’estiu d’Agullent, coincidint amb la inauguració de hui dimarts dia 3, es repartiran refrescs per als xiquets.

     

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    La nova empresa de Parcs i Jardins d’Ontinyent gestionarà 635.000 m² de zones verdes

    Ontinyent posa en marxa el nou contracte de Parcs i Jardins amb una inversió de 7,3 milions i criteris...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies