Auxili presenta el seu segon disc “Dolç Atac”

Auxili, la banda d’Ontinyent, presenta “Dolç Atac”, el que serà el seu segon disc d’estudi. Després d’un parèntesi on han pogut madurar i agafar forces amb nous components i noves infuències, tornen a la càrrega amb aquesta nova referència.

“Dolç Atac” (Autoeditat, 2013) és la consagració de la banda cap a un so propi on abracen els ritmes jamaicans, en especial el auxili dolç atac-1Reggae. Entre les seues infuències trobem Seeed, Fermín Muguruza, La Gossa Sorda, Dub Inc. i, com no, tot l’univers musical que habita la seua ciutat, Ontinyent. Pel que respecta a les lletres continuen el fil del primer treball “Existirem…?”, lletres combatives que denuncien totes les injustícies que actualment són tan presents en la societat en la que vivim, deixant espai a altres temes com l’amor o desamor.

Auxili com a grup conscienciat té clar que la difusió de la música la vol fer de forma lliure i directa. I és per això que posa a disposició de tothom en descàrrega directa “Dolç Atac”. Un disc, recordem autoeditat per la pròpia banda que ha sigut possible gràcies a la gent que els ha ajudat en el seu projecte de micromecenatge. Enregistrat i mesclat per Sam Ferrer al WZ Estudi de Borriol (Castelló).

Per enregistrar aquest treball el grup ha comptat amb l’ ajuda d’amics i companys d’altres bandes valencianes com Joan Marc (La Gossa Sorda) als teclats o Albert (Obrint Pas) a la trompeta i arranjaments. A les col·laboracions han pogut comptar amb Seguí (La Gossa Sorda) veu en “Abismes”. Joan i Pau Barberà (Tashkenti) veus i Acordió a “Passa el Temps”. Senka i Julio (La Raíz) veus en “Rude Girl” i Dj Panxo (Sophy Zoo) i Dj Jano (La Raíz) als scratxos i efectes.

- Advertisement -

Últimes notícies

Els socialistes reclamen garanties per a les obres de la CV-81 a Ontinyent

La previsió de redactar en 2027 la nova rotonda de Mesta ha reobert el debat polític sobre els accessos a Ontinyent. El Grup Municipal Socialista reclama.
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -