El Club Natació Ontinyent entre els 10 primers clubs de la Comunitat

El Club Natació Ontinyent Gandia Blasco ha rebut la confirmació per part de la Federació Valenciana de Natació com el 9é club club natacio ontinyent GB-1més important de la Comunitat Valenciana sobre un total de 40 clubs.

La qual cosa significa que el Club Natació Ontinyent està a un gran nivell de treball amb els seus esportistes, potenciat les bases fins a arribar als primers equips i donant la possibilitat que els xiquets i xiquetes d’Ontinyent i comarca es dediquen a este esport.

Un mèrit important per a la entitat ja que mai en la història s’havien situat entre els deu primers de la Comunitat.

 

 

- Advertisement -

Últimes notícies

La VII Escola Feminista d’Ontinyent abordarà la grassofòbia i la pressió estètica

La VII Escola Feminista d'Ontinyent tractarà grassofòbia, pressió estètica, TCA i diversitat corporal del 16 d'octubre al 6 de novembre.
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -