12/01/2026 - 5:07
Més

    L’incendi de Llutxent continua descontrolat

    L’incendi forestal de Llutxent continua descontrolat a causa del fort vent que bufa. A hores d’ara s’han cremat més de 1600 hectàrees de bosc.

    Emergències ordena com a mesura preventiva l’evacuació de Pinet, municipi de 146 habitants, situat al nord de Llutxent, on es va originar l’incendi ahir.

    El director d’Emergències, Jose Maria Àngel, ha assegurat que les condicions segueixen sent molt complexes per l’orografia abrupta i els desnivells del terreny.

    Es confirma desde la conselleria de medi ambient que el foc es va produïr el dilluns al caure un llamp en un arbre durant una forta tempesta elèctrica.

    Els ajuntaments de les poblacions veïnes com Benicolet, ha anul·lat el castell de focs artificials programat dins de les festes patronals.

    Segons l’agència estatal de metereologia en les pròximes hores es preveu una tronada amb precipitacions que podrien arribar a la zona afectada per l’incendi, i ajudar així al seu control per extinguir-lo.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El PSPV-PSOE d’Ontinyent proposa un pla integral per dignificar la Plaça Major

    El Grup Polític Municipal del PSPV-PSOE d’Ontinyent ha presentat una moció al Ple de l’Ajuntament per impulsar la redacció...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies