07/11/2025 - 19:38
Més

    Un podium i tres classificats per a l’autonòmic

    Dissabte passat 28 de setembre el club esportiu Ontinyent es va traslladar fins a la ciutat de sueca per a competir en jornada de demà amb les gimnastes Karen Bañuls i Carolina Pla en la fase provincial de la copa base individual.

    Les 2 gimnastes que competien en la categoria cadet amb exercici de cércol, Karen Bañuls puja a podium en tercera posició amb medalla de bronze i Carolina Pla es classifica en 4a posició , les 2 classificades per a l’autonòmic.

    En jornada de vesprada van competir en la fase provincial del campionat nacional base conjunt el conjunt Alevin realitzat un exercici de corda en el qual aconsegueixen classificar-se per a la fase autonòmica i el conjunt infantil amb un exercici de 3 cintes i 2 pilota es van quedar a les portes de classificar-se.

    Dissabte que ve 5 d’octubre Karen, Carolina i el conjunt Alevin competiran en la fase autonòmica que se celebrarà en la seu de Calp.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    Firauto torna a Ontinyent com a referent autonòmic del sector del motor dins la Fira de Novembre

    Ontinyent acollirà del 14 al 16 de novembre la XII edició de Firauto, la Fira de Vehicles Nous i...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies