29/05/2023 - 0:48
Més
    IniciVall d'AlbaidaMontavernerMontaverner estrena parc infantil cobert a l'antic ajuntament

    Montaverner estrena parc infantil cobert a l’antic ajuntament

    L’Ajuntament de Montaverner ha estrenat el seu primer parc infantil cobert, instal·lat a l’antic ajuntament. Es tracta d’un espai que fou inaugurat ahir per l’alcalde Jorge Boluda, i es troba situal a la planta baixa de l’antic ajuntament.

    L’espai compta amb un parc de boles, una engurnsadora i un tobogan al seu interior. També disposa d’un sòl d’espuma, i disposa d’altra pisicna de boles per als xiquets i xiquetes més menuts. A més s’han adaptat taules i cadieres per a que els més menuts pugen jugar, pintar i divertir-se amb altres activitats. Al parc es permet l’entrada des dels 0 fins als 8 anys, sempre acompanyats per un adult, els dilluns i dimecres de 17:30 a 19:30h, i els divendres de 18 a 20h.

    Redacció TVDO
    Redacció TVDOhttp://www.tvdigitalontinyent.com
    Actius des de finals de 2009 treballem per fer arribar la informació d'actualitat d'Ontinyent i la Vall d'Albaida. Som uns dels mitjans més complets i més actius de la Vall. Sumat a seguir-nos a les xarxes socials. Periodic d'Ontinyent i la Vall d'Albaida Digital
    El més llegit