03/09/2025 - 3:01
Més

    Bombers d’Ontinyent actuen per entregar provisions a una casa aïllada en Bocairent

    El bombers del parc d’Ontinyent han activat un servei coordinat amb helicòpter de la Generalitat per poder dur menjar a cinc persones aïllades en una casa rural de Bocairent.

    Segons la informació facilitada a TVDigitalOntinyent, a hores d’ara el servei d’helicopter s’ha retirat per les condicions climatològiques, tot i que continua el servei dels bombers per arribar a la Casa Rural.

    Actualització 20:15h.

    Els bombers continuen treballant en la entrega de les provisions. Segons hem pogut saber des de TVdigitalOntinyent, la casa es troba en el punt kilomètric 8, de la carretera Bocairent – Alcoi, pròxima al camping Mariola. La unitat de bombers ha estat acompanyada per la policia local i una retroexcavadora que han aconseguit arribar fins al kilòmetre 6. Des d’eixe punt, dos bombers de muntanya es desplaçen a peu fins a la casa amb les provisions.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    “La Gran” al Museu del Tèxtil obri portes amb música, tallers i ludoteca a Ontinyent

    “La Gran” arranca al Museu del Tèxtil amb música, tallers, ludoteca i mercat d’artesania Ontinyent ha...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies