15/12/2025 - 1:23
Més

    Arcadi España anuncia el desbloqueig del desdoblament de la CV-60

    Per al conseller, el desdoblament millorarà la mobilitat de Gandia i d’altres municipis

    La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat ha desbloquejat tot el desdoblament de la CV-60, “que permetrà vertebrar les comarques centrals”.

    Lla conselleria – ha avançat Arcadi España- està treballant en la redacció de la connexió d’aquest eix amb el corredor costaner (Autopista i N-332). En aquest punt, ha agregat el conseller, “disposem ja del document d’abast i pròximament se sotmetrà a informació pública el traçat previst”. Cal destacar a més que la conselleria està concertant amb el Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana la connexió amb l’autopista i la N-332.

    A més, en l’altre extrem de la CV-60, en la connexió amb l’eix interior A-7, “estem preparant l’expedient per a la licitació de la redacció del projecte de conversió en autovia de la carretera actual, entre L´Olleria i Terrateig, els tràmits mediambientals del qual ja estan aprovats, i tindrà consignació econòmica en els pressupostos del pròxim any”, ha assegurat el conseller.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    AEMET activa l’avís roig per pluges que poden afectar la Vall d’Albaida

    L’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) ha activat un avís de nivell roig per pluges intenses que, tot i estar...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies