19/02/2026 - 13:24
Més

    La Vall d’Albaida seguix sumant positius: 43 nous casos de la Covid-19

    Com ve sent habitual després de l’inici de la pàndemia de la Covid-19, cada dimarts la Conselleria de Sanitat fa públiques les dades per poblacions dels nous casos positius per PCR acumulades fins la data.

    Així, avui dimarts 22 de setembre de 2020, i sempre, segons les dades oficials publicades per la conselleria de Sanitat de la Generalitat Valenciana, la nostra comarca suma 43 nous positius de coronavirus. El major increment s’ha produït a Ontinyent amb 17 nous casos, després Benigànim arriba amb 15 positius que arriben a un total de 194, i avui dimarts ha eixit del confinament després que la conselleria dictara una ordre el passat divendres.

    Altres poblacions que també han sumat nous positius han estat 5 Rugat, i un nou cas a Aielo de Malferit, Bocairent, Quatretonda, l’Olleria, la Pobla del Duc i Llutxent.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    Servei alternatiu del tren a la Vall d’Albaida: taules completes d’anada i tornada

    Els usuaris del tren a Ontinyent i la Vall d’Albaida continuen amb transport alternatiu per carretera en el tram...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies