El PSPV Ontinyent exigeix revertir les retallades al CFPA Sant Carles

Els socialistes denuncien un atac a l’educació d’adults i exigeixen solucions immediates

El grup municipal del PSPV d’Ontinyent ha mostrat la seua “profunda preocupació” per les greus retallades que afecten al CFPA Sant Carles, després que el centre haja perdut tres docents i haja vist reduïda de manera dràstica la seua oferta formativa aquest curs. Els socialistes consideren que es tracta d’un “atac directe a l’educació pública d’adults” i exigeixen a la Conselleria que rectifique les seues polítiques.

Segons ha assenyalat el portaveu municipal José Antonio Martínez, “l’educació d’adults és fonamental per garantir la igualtat d’oportunitats i no es pot deixar enrere a col·lectius vulnerables com persones majors, immigrants o jóvens que volen reprendre estudis”. Martínez ha afegit que el govern autonòmic “no pot condemnar Ontinyent a perdre una part essencial de la seua formació pública”.

Demanda de diàleg i recursos

El PSPV insta a obrir un espai de diàleg entre Conselleria, Ajuntament i centre educatiu per tal de trobar una solució que garantisca la continuïtat dels programes de valencià, anglés, accés a la universitat i altres formacions que ara es veuen retallades. Al mateix temps, reclama més recursos humans i econòmics per a l’escola d’adults.

Relacionat

La posició del PSPV arriba després que el centre i l’Associació d’Alumnes denunciaren públicament la situació. Pots llegir la notícia ací: Greus retallades al CFPA Sant Carles deixen sense viabilitat els tallers.

- Advertisement -

Últimes notícies

Un home de 35 anys detingut a Ontinyent després d’intentar fugir d’un control i xocar amb un vehicle policial

La Policia Nacional ha detingut a Ontinyent un home de 35 anys després d’una persecució policial iniciada quan el...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -