25/02/2026 - 0:23
Més

    El SAMU assisteix a un treballador amb cremades en una pirotècnia de Bèlgida

    Aquest matí, un home ha resutat ferit a Bèliga després d’una explosió en una empresa de pirotècnia a Bèlgida. Sobre les 10.30 hores, s’ha alertat al CICU d’una explosió en una empresa de pirotècnia de la població. Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del SAMU.

    L’equip mèdic del SAMU ha assistit a un home que presentava cremades a les mans i en la cara. Posteriorment, l’home, de 43 anys, ha sigut traslladat a la unitat de cremats de l’hospital La Fe de València, en l’ambulància de suport vital avançat.

    El Consorci ha mobilitzat tres dotacions de bombers i tres unitats de comandament, però finalment només han actuat bombers d’Ontinyent, ja que l’incendi ja estava extingit i no es requerien més mitjans. Els bombers han revisat les instal·lacions afectades, en concret una caseta.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    Dos accidents de trànsit a la Vall d’Albaida deixen dos ferits traslladats als hospitals de Gandia i Ontinyent

    La Vall d’Albaida ha registrat este diumenge dos accidents de trànsit amb resultat de dos persones ferides, que han...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies