24/02/2026 - 22:58
Més

    Azael Tormo guanya el XIV Concurs Francesc Cerdà amb la marxa mora IBN JAZIM

    El compositor Azael Tormo Muñoz, natural de Manuel, s’ha alçat amb el primer premi del XIV Concurs de Musica festera Francesc Cerdà, dotat amb 2.000€, amb la marxa mora Ibn Jazim i que es va entregar dissabte a la vesprada en un Teatre Goya ple de gom a gom. El segon premi, dotat amb 1.000€, fou per al compositor alcoià Alfons Yépez Santamaria ‘Chipi’ amb l’obra Urip-Mora, que tindrà com a títol definitiu Shaqiqa.

    El premi del públic, dotat amb 500€, fou per a Vicente Cuquerella Seguí, de Castelló de Rugat, amb l’obra SUS i l’accèssit per a Yesma de Crecendo Quirante Sánchez de la població alacantina d’Agost. El jurat d’aquest XIV edició estava format pels compositors i directors Rafael Mullor Grau, Sofia Oviedo Garcia i Víctor Vallés Fornet.

    Amb el lliurament dels premis es va posar el punt i final a un emotiu concert de música festera a càrrec de la SEM Santa Cecilia de l’Olleria.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    Dos accidents de trànsit a la Vall d’Albaida deixen dos ferits traslladats als hospitals de Gandia i Ontinyent

    La Vall d’Albaida ha registrat este diumenge dos accidents de trànsit amb resultat de dos persones ferides, que han...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies