13/12/2025 - 19:43
Més

    Ontinyent reparteix 4.000 díptics interactius per informar dels nous avantatges de l’ecoparc

    L’Ajuntament d’Ontinyent està procedint al repartiment de 4.000 díptics interactius als comerços i centres educatius de la ciutat per donar a conèixer els avantatges de la nova gestió de l’ecoparc de la localitat, que ha canviat d’empresa adjudicatària.

    diptic ecoparc-1El Regidor de Sostenibilitat de l’Ajuntament d’Ontinyent, Fran Quesada, lliurava ahir part d’estos díptics a la Gerent de Comerç IN, Amparo Boscà, per tal que es distribuisquen a través d’esta associació, aclarint que “comerços i oficines d’Ontinyent podran seguir fent ús de l’ecoparc a l’igual que els veïns, respectant les quantitats màximes diàries i setmanals de residus establertes per a evitar l’ús abusiu que estava realitzant-se de les instal·lacions en alguns casos puntuals”, recordava.

    L’ecoparc d’Ontinyent es troba al Polígon Industrial El Pla, al Carrer de les Borreres (darrere del Parc de Bombers) i el seu horari és de dilluns a divendres de 8:30 a 20:00 en juliol, agost i setembre; i de 8:30 a 19:30 la resta de l’any; i dissabtes i diumenges de 9:30 a 13:00 durant tot l’any.

     

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El PSOE d’Ontinyent exigeix un pla de neteja intensiva per Nadal davant la brutícia als carrers

    El grup municipal del PSOE d’Ontinyent ha denunciat públicament el mal estat de neteja de la ciutat i ha...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies