S’ha ampliat fins a 25 les places d’estacionament i millorat les condicions de seguretat en eliminar els riscos de despreniments
L’Ajuntament d’Ontinyent ha aprofitat les tasques d’enderroc realitzades l’edifici declarat en ruïna al carrer Tomás Valls, en les 
Cal recordar que l’edifici enderrocat, de propietat municipal, va ser adquirit en 2008 al preu de 30.000 euros per l’anterior equip de govern, que tot i el seu mal estat va considerar que no calia intervenir per actuar en aquesta vivenda. Donat el seu mal estat, el Govern d’Ontinyent havia reservat una partida pressupostària i tenia un projecte a punt per consolidar l’habitatge, però un fort temporal va enderrocar parcialment l’edifici, que va haver de ser totalment derruït.
La Regidora de Territori, Rebeca Torró, que ha coordinat l’actuació, ha explicat que “en retirar-se les deixalles de l’edifici, hem aprofitat per deixar el pàrking en unes condicions tant de seguretat com de comoditat notablement millors a les que es tenien”, un extrem pel qual els veïns han mostrat la seua satisfacció al consistori.


