16/02/2025 - 16:29
Més

    Nit cultural al voltant de la figura d’Al-Azraq a Agullent

    Agullent acollirà aquest divendres 2 d’octubre una Nit Cultural al voltant de la figura del visir Al-Azraq el Blau,  on es combinaran música i literatura. Just Sellés, autor de la novel·la  “Al-Azraq el Blau: Crònica de la Conquesta de la Muntanya” presentarà el seu treball a partir de les 20:15 a la placeta de la Llar dels Jubilats.  A través de bocins de la novel·la i dades històriques, Sellés  transportarà als assistents a la vida del cabdill àrab que va viure a les comarques centrals valencianes al segle XIII i que va ser el promotor de les tres importants revoltes mudèjars del sud del Regne de València.

    Després de la xarrada hi haurà un sopar de germanor baix braç i tot seguit un concert del cantautor Vicent Savall. Finalment, per concloure una vetllada cultural ben variada i completa,  la ballarina Silka Nur interpretarà diverses peces de dansa oriental.

    La revetlla cultural ha estat organitzada per la regidoria de Persones Majors i l’Associació de Jubilats d’Agullent i serveix per encetar les activitats programes en el marc de la IX Setmana del Major d’Agullent, que malgrat el nom, es desenvolupa al llarg de tot el mes d’octubre.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El Circuit de Curses Populars de la Vall d’Albaida 2025 inclou proves per a totes les edats

    La competició inclou 23 curses per a adults i 18 per a categories infantils, amb inclusió per a persones...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -