L’Ajuntament d’Ontinyent, per mitjà de la Regidoria de Política Social i Ciutadania, estendrà vals-descompte als veïns i veïnes amb menys ingressos per poder reservar en condicions avantatjoses les seues cadires per a veure l’Entrada de Moros i Cristians del proper dia 24 d’agost.
Concretament, per a tots els jubilats i pensionistes, aturats i persones amb diversitat funcional amb ingressos mensuals familiars inferiors a 645’30 euros mensuals que desitgen presenciar l’Entrada, l’Ajuntament estendrà vals-descompte per valor de 5 euros a canviar en la Societat de Festers, havent d’abonar la diferència respecte del preu total. No es donaran vals per als fills i filles majors de 16 anys.
Aquestos vals es donaran des de demà, dijous dia 1 d’agost, i fins el proper dia 9 d’agost, divendres, en horari de 10:00 a 14:00 hores, al departament de Serveis Socials de l’Ajuntament d’Ontinyent, on s’haurà de presentar la corresponent documentació que acredite la situació per la qual es demana l’ajuda.