Per tal de festejar el Dia Mundial de la Lactància Materna, l’associació Lligam, en col·laboració amb la regidoria de Sanitat de l’Ajuntament d’Agullent, ha organitzat una matinal festiva aquest dissabte 6 d’octubre d’11 a 13h a la Font Jordana d’Agullent.
Al llarg del matí s’oferiran jocs infantils, un taller de massatge infantil, un taller d’intercanvi de joguines i llibres, i l’actuació d’una contacontes. A més en el transcurs de l’acte, de caire familiar, hi haurà disponible informació sobre el part respectuós, la lactància i el paper del pare en aquest procés.
Cal recordar que l’Organització Mundial de la Salut recomana com a imprescindible la lactància materna exclusiva durant els sis primers mesos de vida. Amb aquest matinal, des de Lligam es pretén d’una manera festiva, fer visible i posar en valor la lactància materna.