29/03/2024 - 12:38
Més

Comunicat d’EU sobre la recuperació de serveis

Altres notícies

Per tal de donar continuïtat al procés iniciat per tal de recuperar serveis públics que havien estat privatitzats per anteriors EU reunidacorporacions, s’ha realitzat una reunió del GPM d’ EU amb els representants del sindicat UGT, on Paula García (secretària del GPM d’ EU) i el portaveu d’ EU Manuel Ruiz informaren del desenvolupament del Decret 2062, gràcies al qual s’engegarà un procés d’estudi per tal que l’Ajuntament d’ Ontinyent estudie la recuperació i gestió municipal de serveis públics com : el SAD ( Servei d’Ajuda a Domicili) , el servei de manteniment de parcs i jardins, l’Ecoparc, els menjadors del Centre Ocupacional i el Centre de Dia, la neteja de dependències municipals i escolars i el manteniment i neteja de les vies públiques.

Tant des de la representació sindical d’ UGT com des del GPM d ’EU es va coincidir en la filosofia que els serveis prestats per part d’administracions públiques donen major garantia i qualitat dels serveis prestats a la ciutadania i també ofereixen major garantia als professionals que presten aquestos serveis.