El CDO continua sumant victòries

El Club Esportiu Ontinyent Gimnàstica Rítmica continua sumant pòdiums en aquesta temporada d’individuals. Dissabte passat 13 d’abril el CDO es va traslladar fins a la ciutat de Gandia per a competir en el trofeu vida Gandia gimnàstica rítmica.

Van competir: Neus Vidal que va quedar campiona en cércol i cinta, subcampiona en pilota i subcampiona en la general. Belén Penadés campiona en la general i pilota, subcampiona en cinta i tercera en cércol. Alba Pastor tercera en cinta, cinquena en cércol. Alba Vidal subcampiona en mans lliure i Natalia Cerdà que va competir amb el seu exercici de maces.

Aquestes gimnastes continuen treballant amb gran esforç per al seu pròxim campionat que serà la fase provincial del campionat d’Espanya.

- Advertisement -

Últimes notícies

Ontinyent avança cap a la paritat en la 5K KM42 amb un 41% de dones inscrites

La 5K “KM42” d’Ontinyent torna este diumenge amb xifres que confirmen l’evolució de la prova cap a un model...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -