900 persones gaudeixen del primer concert de l’Orquestra Simfònica Caixa Ontinyent

Els passats divendres 6 i dissabte 6 d’abril, l’Orquestra Simfònica Caixa Ontinyent inaugurava la seua temporada 2019 com orquestra resident en el Teatre Echegaray d’Ontinyent, amb una interpretació del ‘Requiem’ de W.A.Mozart. L’esdeveniment es va saldar amb més de 900 assistents entre les dues sessions, amb un ple absolut en el del dissabte.


Per aquesta ocasió, l’orquestra va estar acompanyada pel “Cor de Cambra Discantus” i l'”Agrupació Vocal Eduardo Torres”, que sota la direcció de Robert Sellés oferiren una interpretació magnifica de l’obra del geni de Salzburgo. Cal destacar també les intervencions dels solistes, la soprano Belén Roig, la mezzosoprano Adriana Mayer, el tenor Javier Reig i el baríton Giorgio Calenza, que amb les seues interpretacions carregades d’emoció van arrancar els aplaudiments del públic.


Per la seua part, els joves integrants de l’orquestra, sota la direcció d’Edmundo Vidal, oferiren el millor de si mateixos en la realització de la partitura, una de les obres mestres de la música clàssica, obsequiant al públic amb una interpretació digna de les millors orquestres.

- Advertisement -

Últimes notícies

L’Orquestra Simfònica Caixa Ontinyent porta ‘Territori Simfònic’ a Utiel, Enguera i Sueca

L’Orquestra Simfònica Caixa Ontinyent continua Territori Simfònic amb concerts gratuïts a Utiel, Enguera i Sueca durant setembre.
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -