Prismàtica detalla tres dies de dansa als carrers d’Ontinyent del 9 a l’11 d’octubre

Prismàtica ha detallat la programació dels tres dies de dansa que ocuparan diversos espais públics d’Ontinyent del 9 a l’11 d’octubre. El festival combinarà espectacles professionals, tallers i participació de les escoles locals.

Les activitats es concentraran principalment a la plaça de la Concepció i al Parc de les Mamàs Belgues. La proposta està produïda per l’Associació Valenciana d’Empreses de Dansa i dirigida per Carlos González, d’EYAS Dance Project.

Tres jornades entre tallers i espectacles

La programació començarà divendres 9 amb el taller Grooving a escena, impartit per Boris Orihuela i Jessica Castellón a l’Escola Ópera. Per la vesprada, la plaça de la Concepció acollirà una intervenció del seu alumnat i les peces Cuentas corrientes, Danzas Virales i SOY.

Dissabte 10 serà el torn del taller Raíces en movimiento: del folklore a la danza contemporánea, del Colectivo Sin Par, a l’Escola Masters. A partir de les 19.00 hores, la plaça de la Concepció reunirà l’alumnat del centre i els espectacles Entre nosotros i Al punto, abans d’una jam d’improvisació.

La cloenda arribarà diumenge 11 al Parc de les Mamàs Belgues amb el taller Cossos en escolta i les peces Carne de Bronce, Acto III i Dummies.

Escoles locals i companyies professionals

El format incorpora les escoles de dansa d’Ontinyent al costat de ballarins i companyies professionals, amb l’objectiu d’acostar la dansa contemporània al públic fora dels espais escènics habituals.

- Advertisement -

Últimes notícies

La VII Escola Feminista d’Ontinyent abordarà la grassofòbia i la pressió estètica

La VII Escola Feminista d'Ontinyent tractarà grassofòbia, pressió estètica, TCA i diversitat corporal del 16 d'octubre al 6 de novembre.
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -