21/07/2025 - 13:41
Més

    El Centre Excursionista d’Ontinyent participa en el 45è Aplec dels Països Catalans

    El CEO d'Ontinyent participa en l'exitós 45è Aplec Excursionista dels Països Catalans

    El pont del 12 d´octubre va permetre l’encontre dels centres excursionistes amb el suport del Centre Excursionista de Catalunya ; més de seixanta excursions, projecció de documentals ,xarrades, visites guiades i actes de germanor com l’encontre de centres excursionistes, sopars i activitats musicals. Les excursions mes populars foren la ruta a Vall De Núria , elpic Puigsacalm , visita al cim Comanegra i als volcans de la comarca de la Garrotxa que conformen una fesomia típica de la zona.

    l’assistencia , d’acord amb el Centre Excursionista d’Olot ha superat l’anterior Aplec dut a terme a Alcoi; aproximadament de 800 a 900 participants . Com han reconegut els assistents d’aquest any, l´esdeveniment és ” important i exigeix infraestructura per a l´hostatge i molt de personal per a la gestio i organitzacio de l´aplec”.

    La proxima cita, a l´any 2024 , encara no té centre organitzador de l´esdeveniment.

    El CEO continuara amb les rutes locals i comarcals els diumenges de mati d´acord amb la programacio d´eixides previstes per a aquesta temporada . Les marxes pendents son el Buixcarro, la marxa infantil Agullent Torrater, l´ómbria d´Alfafara, el Bernia, Salines de Manuel, Barranc del Cint, la Serra de l´Ombria d´Ontinyent i la pujada al Moncabrer.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    Segona jornada de calor a Ontinyent: fins a 41 °C

    Segona jornada de calor extrema a Ontinyent: fins a 41 °C i risc elevat d’incendi Ontinyent, 18 de juliol de...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies