Quatretonda va celebrar la XV Trobada d’associacions i persones amb discapacitat funcional

El passat dissabte és va celebrar la XV Trobada d’Associacions i Persones amb diversitat funcional de la Comunitat Valènciana a la ciutat de Quatretonda organitzada per AMO (Associació de persones amb diversitat funcional de la Vall d’Albaida).

160 persones van acudir des de Castelló, Vinaroz, Villareal, Burriana, València, Tavernes Blanques, Cocentaina, Alcoi, Canals, Alcudia, Ontinyent i una representació Intercontinental.

La finalitat d’aquest esdeveniment és crear un punt d’encontre anual on intercanvien propostes i projectes de les diferents entitats, a més de la visualització de les barreres arquitectòniques dels pobles de la Vall.

La Trobada d’associacions s’ha convertit en un referent que cada any fa que és conega un poble diferent de la nostra Vall.

Tot el poble va participar,  on es van fer coques i xocolata, la Banda de música juvenil va interpretar quatre peces, voluntaris coordinar l’arribada dels cotxes i autobusos,  veïns feren de guia explicant-nos la història dels llocs més emblemàtics i  el grup de Dança va tancar l’acte amb els balls populars.

Des de AMO volen agraïr la presència de l’Alcalde i regidors de Quatretonda, que va fer tot els recorregut amb cadira de rodes, així com els de la Pobla del Duc i Beniganim i per supossat als veïns i veïnes que és cohesionar creant un sol grup de convivència.

- Advertisement -

Últimes notícies

La Guàrdia Civil deté dos homes i intervé quasi 20 quilos de marihuana

La Guàrdia Civil ha detingut dos homes de 32 i 42 anys i ha intervingut 19.890 grams de marihuana...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -