13/12/2025 - 19:51
Més

    Milloren la seguretat del Camí del Raboser

    La regidoria de Camins de l’Ajuntament d’Ontinyent ha iniciat les obres de millora de la seguretat del Camí del Raboser, un camí de titularitat municipal que havia quedat inhàbil per al pas de vehicles després d’un fort episodi de pluges durant la segona quinzena  d’abril.

    El regidor de Camins Rurals, Manuel Cuesta, explicava que “a conseqüència de les pluges d’abril aquest camí va patir despreniments de part de la seua contenció lateral, deixant-lo inhàbil per al pas de vehicles per manca de seguretat. Davant d’això, hem actuat amb la major rapidesa possible ja que les persones propietàries de casetes a la zona només podien accedir a peu a les seues propietats, però l’actuació era suficientment delicada com per a requerir un projecte d’obra”, explicava.

    L’actuació està consistint en la realització d’una nova contenció lateral amb un mur de gravetat fet per blocs d’escollera i formigó, al tram de 8 metres on s’havien produït els moviments de terra.  Cuesta explicava que “els treballs s’han iniciat amb normalitat, i la previsió és que abans de dues setmanes el camí siga plenament segur per al pas de vehicles”, avançava. 

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El PSOE d’Ontinyent exigeix un pla de neteja intensiva per Nadal davant la brutícia als carrers

    El grup municipal del PSOE d’Ontinyent ha denunciat públicament el mal estat de neteja de la ciutat i ha...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies