27/08/2025 - 5:24
Més

    El Club deportivo Ontinyent gimnasia rítmica Tercer classificat en la final d’ Iberdrola

    Dissabte passat 1 de desembre l’equip Iberdrola del club esportiu Ontinyent gimnàstica rítmica competia en la final Iberdrola de segona divisió. El club arriba a la final després d’aconseguir classificar-se en les 3 fases anteriors, equip format per: Alba que realitzava exercici de corda, Belen que competia amb mans lliures i cèrcol, Neus aportava les maces, Sara, Maria i Alice (gimnasta internacional cedida per la selecció romanesa) que va aportar la pilota i cinta.

    L’equip va estar excel·lent en la competició, totes i cadascuna d’elles que aportaven el seu exercici, aconseguint en la suma de cadascuna pujar a podium en tercera posició (medalla de bronze).

    El club esportiu Ontinyent agraeix a tots pares per involucrar-se i organitzar l’eixida de totes les xiquetes del club per a anar a veure-les, recolzar-les i animar-les.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    “La Gran” al Museu del Tèxtil obri portes amb música, tallers i ludoteca a Ontinyent

    “La Gran” arranca al Museu del Tèxtil amb música, tallers, ludoteca i mercat d’artesania Ontinyent ha...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies