18/09/2025 - 18:19
Més

    L’humor àcid de Pablo Carrascosa arriba a Ontinyent de la mà del Circuit Café Teatre

    El IV Circuit Café Teatre “Campus Ontinyent-Ociversitari” acollirà el pròxim dijous a Pablo Carrascosa, un dels monologuistes valencians del moment, amb el seu espectacle “¡Menudo pájaro!”. La cita serà a partir de les 23:00 hores en la Societat de Festers-Casa Seguí.

    Des del passat mes de febrer i fins al 24 de maig, el circuit oferirà un total de 8 espectacles gratuïts a diferents restaurants locals que oferiran menús i ofertes especials. A més, durant tots els espectacles es sortejarà entre la clientela dues entrades per assistir, el pròxim 14 de juny al Teatre Echegaray, a l’actuació de Luis Piedrahita, que servirà com a cloenda del circuit.

    El regidor de Cultura, Àlex Borrell, destacava el bon nivell de tots i totes les humoristes que estan participant en aquesta edició del circuit i animava a tota la ciutadania “a gaudir d’aquestes cites en les quals les rialles i la diversió estan més que assegurades”.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El nou Hospital d’Ontinyent comptarà amb 134 nous llocs de treball i una Unitat de Dany Cerebral

    Sanitat destina més de 5 milions per a la plantilla del nou Hospital d’Ontinyent La Conselleria de Sanitat ha creat...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies