21/05/2025 - 6:33
Més

    Montaverner inaugura el seu nou espai multiusos

    Aquest divendres 1 d’abril va tindre lloc un important acte per a Montaverner, la inauguració de l’espai polivalent “la granaïna”.

    Aquest espai obri les seues portes per a atendre a totes les demandes del poble. Un recinte pensat per a les activitats veïnals d’oci i temps lliure, amb sòl de formigó, climatització i bona acústica. A més, aquest espai disposa d’una cuina i una sala diàfana on poder realitzar les activitats.

    L’esdeveniment va ser un èxit de participació, ja que nombrosos veïns i veïnes es van donar cita en la inauguració, comptant a més amb l’actuació del grup de danses de Montaverner, que va interpretar el seu ball més típic, “la granaïna” i a qui està dedicat aquest nou espai públic.

    L’Alcalde va destacar la necessitat de disposar d’un espai de tal envergadura, ja que Montaverner no disposava d’una sala tan àmplia ni en aquestes condicions. A més, en la part exterior del pavelló s’ha pintat un dibuix de la montavernina Raquel Pau, on es representa aquest típic ball.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    La nova empresa de Parcs i Jardins d’Ontinyent gestionarà 635.000 m² de zones verdes

    Ontinyent posa en marxa el nou contracte de Parcs i Jardins amb una inversió de 7,3 milions i criteris...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies